wtorek, 22 grudnia 2015

Czas...

                    Święta !!


Nareszcie znalazłam pięć minut, aby tutaj zajrzeć. Nie długo zbliżają się święta, więc zaczynają się przygotowania. Jest jeszcze multum rzeczy, które powinniśmy zrobić, a do wigilii został tylko jeden dzień.  Na początku chcę przeprosić za to, że nie odwiedzam innych blogów i nie zostawiam komentarzy, ale nie mam czasu, a jak go znajdę to nie mam już sił na czytanie. A teraz czas na przyjemności :D Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia życzę wam wszystkim dużo prezentów, dużo miłości, ciepłej, miłej atmosfery w gronie najbliższych i uśmiechu na twarzy. Kolejny rozdział wstawię po świętach i mam nadzieję, że przed sylwestrową nocą zaskoczę was kolejnym rozdziałem. Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Marzeń, o które warto walczyć. Radości, którymi warto się dzielić, przyjaciół, z którymi warto być i nadziei, bez której nie da się żyć.
    Wszystkiego najlepszego i udanych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za piękne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia pragnę ci złożyć najserdeczniejsze życzenia. Rodzinnego ciepła ,cudownych podarków , smacznego karpia. Niech ten świąteczny czas będzie wyjątkowy spędzony z najbliższymi.Spełnienia najskrytszych marzeń ,miłości,szczęścia ,zdrowia. Wiele weny w pisaniu kolejnych opowiadań. Wesołych świąt <3 .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo śniegu, smacznej rybki,
    lekkiej i niegroźnej chrypki,
    uśmiechu od ucha do ucha,
    i pogody ducha.
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy Rok obdaruje Ciebie
    Pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia, ja nie jestem w tych sprawach za dobra więc mogę zyczyc Ci jedynie tego samego haha :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń